Forsendelse og retur
Alle leveringer skjer med Posten / Bring. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Leveringstiden er normalt 1-5 arbeidsdager (hverdager), avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres, hvor i landet varene skal sendes, og om varene er på lager. Kunde vil få beskjed når varene er utsendt.
Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som bedriftspakke (med unntak for visse mindre artikler som sendes i brevs form) og leveres på dør. Hvis kunden ikke er hjemme, blir varene levert på ditt lokale postkontor.
Vi sender ut en e-post ved postinnlevering, der vi angir ditt kolli-id så fremst pakken ikke sendes med brevpost. Dette gjør at du kan spore pakken på www.bring.no.
Dersom varen blir skadet ved levering, skal dette snarest meldes til selger og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.
For uavhentede pakker / brev (ved feks post oppkrav) som sendes i retur (ikke blir løst ut), blir kunde debitert for frakt/returfrakt samt service honorar pålydende kr. 500 eks. MVA.
Selger vil aldri betale returfrakt for kunde slik at hvis kunde sender oss en pakke i retur vil kostnaden påløpe kunde og ikke selger.